بررسی وضعیت خودرو‌های توقیفی در شهرستان پاکدشت تا حصول نتیجه کامل توسط مسئولان قضایی 

19:47 - 09 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۱۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بررسی وضعیت خودرو‌های توقیفی در شهرستان پاکدشت تا حصول نتیجه کامل توسط مسئولان قضایی 
رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت از پارکینگ وسایل نقلیه و ماشین آلات توقیفی پاکدشت بازدید کرد و گفت: بررسی وضعیت خودرو‌های توقیفی تا حصول نتیجه کامل و تعیین تکلیف نهایی یک به یک خودرو‌ها ادامه می‌یابد.

خبرگزاری میزان_ صیاد عبدی، رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت که در اجرای بخشنامه رییس کل دادگستری استان تهران مبنی بر بازدید از انبار‌های اموال تملیکی و پارکینگ‌های خودرو‌های توقیفی به همراه محسن تقی پور بازپرس دادسرای پاکدشت و با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان و رئیس بازرسی انتظامی شهرستان پاکدشت از پارکینگ وسایل نقلیه و ماشین آلات توقیفی بازدید کردند، به صورت میدانی و از نزدیک در جریان چگونگی نحوه نگهداری از این اموال و خودرو‌ها قرار گرفت.

صیاد عبدی گفت: با توجه به اینکه در راستای اجرای برنامه‌های تحول و تعالی در قوه قضاییه تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی همزمان با کاهش اطاله دادرسی و تسریع در تصمیم گیری در پرونده‌های جریانی ضروری است لذا با بازدید میدانی و بررسی یک به یک دلایل توقیف خودرو‌ها و همچنین مشکلاتی که منجر به نگهداری طولانی مدت این اموال و خودرو‌ها شده است در جهت رفع مسائل و اتخاذ تصمیمات قانونی اقدام می‌شود.

عبدی گفت: بررسی علت توقیف خودرو‌ها تا حصول نیجه نهایی و تعیین تکلیف وضعیت تمام اموال و وسایط نقلیه توقیف شده در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *